Key West

Wakacje dobiegają końca. Ta galeria to zdjęcia z ostatniej wycieczki na jaką udało się nam jechać. W sobotę pojechaliśmy na 2 dni na Key West - najdalszy punkt na Florydzie, a zarazem koniec drogi ...

Ocean

Ta mała galeria to zdjęcia z nad oceanu po zachodzie słońca i z parku, gdzie wiewiórki są na porządku dziennym i szybko przychodzą do ludzi sprawdzić czy dostaną coś do jedzenia...

Disney World - Epcot

Z Kennedy Space Center pojechaliśmy do popularnego Disneylandu, znanego też jako Disney World. Zatrzymaliśmy się w hotelu a właściwie w domkach podobnych do tych jak na Key West. Wstaliśmy rano ...

Kennedy Space Center

Po powrocie z Naples do Pompano Mieliśmy tylko kilka godzin czasu na sen i rano pojechaliśmy do Orlando do Kennedy Space Center. KSC to chyba najbardziej znana wszystkim baza NASA w USA. W tym roku NASA ...

Ritz Hotel

Tym razem galeria zdjęć jednego z najlepszych hoteli świata - RITZ CARLTON w Naples. Miałem przyjemność spędzić w nim 24h i korzystałem ile się dało. Szczerze mówiąc opadła mi szczęka na ...

Everglades Airboat

Kilka zdjęć z wycieczki łódką po bagnach Everglades. Mało brakowało a złapał by nas deszcz, ale udało się, zobaczyliśmy krokodyle w ich naturalnym środowisku.

Miami Seaquarium

Dzisiejsza galeria to wycieczka do Miami Seaquarium. Miejsce to coś w rodzaju zoo, ale tylko wyłącznie z morskimi zwierzakami, połączone z różnymi pokazami umiejętności fok, delfinów, wielorybów. ...

Bass Pro Shop

Z Flamingo Gardens pojechaliśmy do największego sklepu łowieckiego na Florydzie. Bass Pro Shops to sieć sklepów w całych w stanach, gdzie można kupić wszystko związane z łowiectwem i wędkarstwem. ...

Flamingo Garden

Minął już tydzień wakacji. Ostatnie kilka dni spędzałem na leżakowaniu, opalaniu się i łażeniu po sklepach. Pogoda się trochę zmieniła i ostatnio od południa pada deszcz ale ciocia ma od ...

Butterfly World

Trzeci punkt dzisiejszego dnia to wycieczka do świata motyli - podobno największej sztucznej chodowli motyli na świecie, którą można zwiedzać. Butterfly world to nie tylko motyle, to również egoztyczne ...

Orchid Garden

Po wycieczce do parku japońskie go pojechaliśmy do ogrodu botanicznego, gdzie rosły same orchidee - kilkadziesiąt różnych gatunków, kwitnących na różne kolory i dających różne owoce. Na zdjęciach ...

Park Japoński

Zdjęcia z parku japońskiego. Park ten to darownizna japończyka przekazana miastu na tereny rekreacyjne, z których teraz zrobiony jest park z niespotykaną fauną i florą.

Lion Country Safari

Drugi dzień na Florydzie to wycieczka do West Palm Beach na Safari. W zakmniętym rezerwacie zbudowany jest dom dla wielu egzotycznych zwierząt, które udało mi się złapać na fotkach. Byłem już ...

West Palm Beach

Kilka zdjęć z West Palm Beach

Rainforest Restaurant

Pierwszy dzień na Florydzie to totalne zmęczenie po przeszło 24h podróży, ale warto było się trochę pomęczyć. Zaczęliśmy delikatnie - 4h maratonem po sklepach i obiadem w restauracji wzorowanej ...